luni, 15 martie 2010

capitolul3



Morgi pov




Stateam acolo si o priveam pe cea mai frumoasa fata, fara sa mai stau pe ganduri i-am spus:


- Si un numar de telefon se poate?(sper sa vrea sa-mi de-a numarul ei)


-Da sigur (a zis ea)


-A aaaaaa......si cum ai zis ca te cheama?


- Kristina Cernic


Ne-am asezat toti trei , eu , Emmet si Kristina. Emmet era pus pe glume , era chiar bun eu si Kristina ne prapadeam de ras. Schilieri si cealalta fata stateau intr-un colt mai retras si vorbeau.Mai mai amicul meu vorbeste cu o fata, mare minune.


-Kristina cum o cheama pe prietena ta?


- Se numeste Hannah si e verisoara mea.


- O ooooo........super


-Si Emmet ti-e verisor?


- Nu el imi este frate vitreg, dar ma inteleg foarte bine cu el.


- Hei sunt si eu peaici (a zis Emmet)


Atunci Emmet vazand ca ne trebuie putina intimitate a plecat la Schilieri si la Hannah.


-As vrea sa ne cunoastem mai bine ce-ai zice sa mergem maine la o cafea?


-Da sigur (doamne a acceptat super)


Era atat de frumoasa frumoasa cand zambea off acum il inteleg pe Simon Amman , saracul toata ziua se gandea la logodnica lui.Pana eu ma gandeam la teoriile mele, Schilieri si Hannah ni sa alaturat.Emmet ne povestea despre marea lui cucerire, care era o fata pe nume Rousalie.Dupa o jumatate de ora ei au trebuit sa plece.

Dupa toate astea am inceput o discutie cu Schilieri ca de la barbat la barbat.

-WoW ce ciudata zi ( a zis el)

- Da dar si frumoasa.

-Aha, ti-a placut de Kristina nu-i asa?

-Nu e doar o amica.

- Eeeeeee......las`ca te-am vazut eu cum ii faceai ochii dulci.

-Uneori tu vezi cam multe.

-Da da, sigur.

-Apropo dar tu de ce te uitai asa insistent la Hannah?

-Nu ma uitam

-Ba da te uitai

-Ba nu.

-Te-am strigat de 3 ori si nu mi-ai raspuns atunci.

-Ma gandeam.

-La ce, sau la cine?

- La sky jumping

-Aha, nu te cred.

-Crezi ce vrei.

-Jur ca te gandeai la Hannah

-Nu nu ma gandeam la ea.

-Serios?

-Serios

-Ei bine nu o sa te superi cand o sa afli ca Nick se dadea la ea, si ii facea ochi dulci.

- Pai si ce are daca sa dat la ea?

-Frate ti-e chiar nu-ti place de fata asta

-Lasa`ma ca nu am chef de fete la ora asta.

- Ok eu ma duc sa ma pregatesk

-Pt ce te pregatesti ?

-Maine merg la cafea cu Kristina si vreau sa ma imbrac bine.

-Bine pa, ne vedem maine

-Pa!!!!!:-H

_______________________________________________________________________
Sper sa va placa o sa postez cand pot cate un capitol, la inceput capitolele sunt mai scurte , iar dupa o sa fie mai lungi, o sa apara in acewst fan fic si familia cullen , Edward , Bella Rousalie, alice, JAsper, Carlisle si Esme. ei, o sa apara doar pe la capitolol 6 dar nu va faceti griji saptamana aceasta o sa va pun si capitolul 6 care il am in pc .................va rog lasati comuri si scz greselile .........am gresit mult deoarece ma cam grabesc cu capitolele pt a intra si familia cullen pe aici pe undeva daca mai aveti ideei pt continuari spunetile pt ca eu tin cont si de parerile voastre va pwwwwwwwwwwwwp :*:*:*:*:*:tinutza:*:*:*:*:*:




6 comentarii:

  1. waaaw...ce direct a fost Morgi
    si Schlieri ce retinut e....
    imi place mult:X:X cand vine cap 4?

    RăspundețiȘtergere
  2. se duc la cafea ce sweet :D

    RăspundețiȘtergere
  3. abya astept sa vad continuarea...morgi asta..mare casanova:X...
    ...poop male pt Crissy(denysa)

    RăspundețiȘtergere
  4. TARE FAZA :: -Uneori tu vezi cam multe.

    -Da da, sigur.

    RăspundețiȘtergere
  5. super te pwwp scriitoarea mea

    RăspundețiȘtergere
  6. oooo Schilieri e genu care nu recunoaste ce simte,nu? dragut capitol, chiar imi place
    kisses

    RăspundețiȘtergere