duminică, 14 martie 2010


capitolul2
Dezamagirea


Emmet se grabea spre cabina jamperilor pt as pune planul sau genial in aplicare (tipic) iar eu si Kristina ne plangeam de mila. Spre norocul nostru paznici erau in pauza de masa va intrebati de unde stim, ei bine era un anut in care zicea ''pauza 10 minute''. Iar Emmet a zis:

- Acuma ce-o sa facem 10 minute.

- Kristina fa ce stii.am zis eu. Iar kristina il prinse de ureche pe Emmi (va intrebati ce-i cu emmi , ei bine e porecla lui emmet)

-Auuuuuuuuuu Auuuuuuu....se auzeau tipetele lui Emmet.

- Emmet ce-ai zice daca intram?

- Hei....dar cu bataia mea cum ramane?

- Lasa-o balta Emmet( a zis kristina)

-Pacata ca nu vreti sa vedeti lupta creier vs muschii

- Hahahahahahhahaha radeam eu cu kristina

-Hannah ce-ai zice daca am intra pana nu vin pasnici (a zis Kristina)

Si atunci veneau pasnici spre noi ...........

-Fugitiiiiiii(strigam noi)

-Fiecare pe cont propriu (zbieram toti ca nebuni)

Asa cum fugeam noi toti intr-o directie la un mometdat paznici au ramas in urma si nu i-am mai vazut, dar noi cum eram speriati ne-am ascuns intr-o cabina, credeam ca suntem singur dar tzeapa era cu Schilieri si Morgi , inima mea o lua la galop la vederea celor doi care atunci bateau palma. Se uitau la noi ca la extrateresti , ma miram de ce se uitau asa la noi, insa cand ma intorc il vad pe Emmet cu hainele sfasiate .
- Ce?.........zise emmet
-Ti-am zis sa nu te pui cu pasnici .........:)):)):))(am zis eu)
-Defapt au fost cainii lor.
Atunci ne-am panicat cu toti, ma rog doar eu
- Sa stii Emmet ca daca scap de caini jur ca te omor (ziceam eu nervoasa)
Atunci o voce frumoasa vorbi.
- Ma scuzati ca intervin dar despre ce vorbiti?(spuse frumosul morgi)
- Caini mari pitbuli (spuse kristina)
-Defapt sunt pichinezi . si incepu sa rada emmet
Eu biata de mine statea si priveam socata si putin infricosata de caini
-Gata opritiva, nu mai pot ,Emmet stii ca mie frica de caini.
- Nu te teme sunt doar niste ciobanesti germani.
Si atunci interveni Schilieri:
-Te-as putea ajuta eu sa iesi cu viata din asta .......dar am nevoie de numarul tau de telefon
-Sigur cum sa nu.
-Aaaaaa poti sa-mi spui cum te cheama!!!
- Oooo da, sigur cum sa nu (drace , cum ma cheama, aaaaa cu h ooooooooo hannah)
- Ma numesc Hannah Beth
-Tu nu trebuie sa te prezinti , iti stiu numele (am zis eu)
Si tzeapa vine Emmet , cunosc fata asta are chef de glume
-Ce fac porumbei? (intrebase emmet)
Maxilarul meu era cazut pe jos.
-Te oftici?( a zis schilieri, o doamne a zis el asta sau sunt eu nebuna?)
-Nu nu ..........mai bine plec ( tipic emmet)

5 comentarii:

  1. ce tareee:X:X
    "-Te oftici?( a zis schilieri, o doamne a zis el asta sau sunt eu nebuna?)" ce mi-a placut asta:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. frumosi baietii :> si faza cu cainii a fost thare scrii super..:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Caine mari.pitbuli:)))...defapt erau niste pechinezi=))...tare asta=))..seamana cu Crissulik reala:))):D(denysa)

    RăspundețiȘtergere
  4. super tare faza imi place cum scrii

    RăspundețiȘtergere
  5. :))doamne cat am putut sa rad:))
    "- Ma scuzati ca intervin dar despre ce vorbiti?(spuse frumosul morgi)
    - Caini mari pitbuli (spuse kristina)
    -Defapt sunt pichinezi . si incepu sa rada emmet" deci faza e tare:)) ma adunam de pe jos de ras:))

    RăspundețiȘtergere