vineri, 9 aprilie 2010

Capitolul11








Capitolul 11
Hannah POV
Pai eu...aaaa...raspunsul meu este......... ca "DA" era atat de fericit incat ma tras peste el si ma sarutat pe buze(aaaaa......ce tare schilieri ma saruta...in mintea mea faceam dansul fericiri)nici mie nu-mi venea sa cred...totul era atat de frumos..si continuam sa ne mai sarutam doar ca emmet a aparut ca prin minune.
-Se sarutaaaaaaaaaaaa...(zbiera ca nebunul)
-Ce ai Emmet?(intreba schlieri)
-Ok...va las sa continuati(si iesi pe usa afara...dar nu dura nici 2 secunde si intra inapoi cu o camera video)
-Emmet suferi?
-Va rog...continuati sarutul...(eu si schlieri credeam ca sufera de ceva boala)
-Emmet daca nu vrei sa ramai cu cicatrici atunci lasane in pace. (am zbierat eu la el furioasa)
-Bi...ne...mami(zise el)
-Eu nu sunt mama ta...
-Ce vrei sa fac..daca te comporti ca si mama.
-Asta a umplut paharul afara....(saracul emmet nu a mai stat pe ganduri si a fugit afara)
-Aaaaa...iubit-o nu crezi ca ai exagerat?
-Aaaaaa....poate:D
-Hai aici....! (mi-a zis aratand cu mana spre canapeaua unde statea intins)
-Bine ...vin.
Apoi am inceput din nou sa ne sarutam...avea buzele atat de dulci..si moi..ah...ce bine era doarca nu a durat mult si au aparut Kristina si Morgi.
-Ups.....(au zis ei)
-Morgi crezi ca ai putea sa ne acorzi putina intimitate?( Se pare ca schilieri incepea sa se cam enerveze)
-Oh...da...bine..pa
-Ce ciudat (am zis eu)
-Mda...foarte ciudat...
-Ce-ai zice sa continuam?(am zis eu...nush , parca hipnotizata, nu vroiam sa ma mai opresc)
-Ok...si isi izbi buzele peste ale mele.
-Stii.....ca te iubesc?-Aaaaa....nu sunt sigura.
-Pai atunci ca sa te conving ca te iubesc o sa strig in gura mare.
Te iubesc........Hannah!!!!!....
A zbierat atat de tare incat Kristina si Morgi au venit sa se asigure daca ii bine...eu cred ca se indoiesc acum de sanatatea lui mintala.
-Schlieri esti bine?(il intreba Kristina)
-Mda...foarte..bine
-Ok.......
-Ding.....Dong......Ding...Dong!!
-Merg sa raspund la usa (am zis eu)
-Buna ziua!
-Buna ziua!
-Ma scuzati de deranj dar eram in curte cu copii...si am auzit un tipat...sa intamplat ceva?
-Oh.......nu,nu, ......
-Ok...va rog inca o data sa ma scuzati.
-Nu-i nimik o zi buna in continuare.
-Multumesc la fel.
-Deci cine a fost?
-Vecinul...:D
-Si ce vroia iubita mea?
-Ma intrebat daca sa intamplat ceva......stiti voi ......cand a strigat Schlieri.
-Ooooo....mda...
-Deci ce vom face in continuare? (a intrebat Morgi)
-Pai ...stii ca peste 3 zile e Craciunul.
-Mda...stiu...si?
-Pai...o sa incepem sa facem curat.(am zis eu)
-Off......mai numai de curat nu am eu chef(zise Morgi)
-Ce bine de tine Schlieri...tu stai in bat..bine mersi in itmp ce eu le ajut pe fete.(spuse morgi suparat)
Morgi POV.
Toata ziua le-am ajutat pe fete la curatenie "Morgi hai aici" "Morgi spala aia" "Morgi matura acolo" "Morgi sterge praful" asa deci sigur acum vati facut o parere in timp ce eu face-am curat Schlieri se amuza pe seama,mda nu stiu ce a gasit el asa de amuzant..las`ca ma razbun eu pe el dupa ce se face bine.Nu stie el ce planuri are Morgi in cap(adica eu).
-Mda te mai amuzi mult pe seama mea..ce frumos de tine ca tu nu faci curat!?
-Stii intr-un fel ma bucur ca sunt lovit la picior!
-Jur ca mi-o vei plati.
-Mai vedem...noi.
Nu-mi vine sa cred ca e asa destept...frate...dobitocul el sta in pat si se amuza pe seama mea in timp ce eu trebuie sa curat cu fetele casa...defapt vila.Asa s-au scurs 2 ore din viata mea...facand curat...eram asa de fericit ca am terminat incat imi venea sa dau o petrecere beton...dar am hotarat sa ma pun pe canapea si sa trag un pui de somn.Dupa aproximativ o ora m-am trezit...si ce sa vezi ....SURPRIZA....Kristina dormea langa mine...pff...ce frumoasa era...dupa am evadat din stransoarea ei cu grija sa nu o trezesc iar apoi am mers la Schlieri in camera...dar ce sa vezi el doarmea cu Hannah...of...indragostiti astea cine-i mai intelege.
-Ce idiot esti...:)) de parca tu nu esti indragostit....(pff.....era constinta...)
-Ce mai vrei...constiinta..tampita...idioata...slaba...acra...si insensibila....?
-I-a mai termina , tu esti idiot de-aici...
-Hahahaha...ma faci sa rad...
-Hai date draqu si asculta ce am sa-ti spun.
-Bine ascult constiinta tampita.
-Bun deci eu pe parcursul zilei de azi mi-am dat seama ca Kristina te iubeste.
-Pai logik ca ma iubeste sunt amicul eu...
-Vai da prost mai esti...nu ca pe un amic..ci ca pe un iubit.
-Aha....si de unde stiu eu ca tu ai dreptate.
-Nush...
-Apropo ce stii tu?
-Pai stiu ca nici-o data nu gresesc tzeapa...tu tot timpul gresesti ca nu ma asculti.
-Bine bine....costiiinta.
-Hai ca trebuie sa plec...am de facut mancare la copii...
-Hmmmm........de cat au constiintele copii. Ciudat..dar fie...acum trebuie sa ma concentrez doar pe Kristina si atat .Pffff...era sa uit ca maine mergem la cumparaturi cu toti...de-abia astept.Oare ccu ce o sa ma imbrac de Craciun...o rog pe Kristina sa ma ajute....stiti ea e femeie si femeile se pricep la asa ceva...pe cand noi barbati...ne pricepem la sport..si in special la box. O da....doamne ce ideei mai am si eu in cap.
Kristina POV.
Deci unu la mana nu mai stiu ce sa fac...sentimentele mele fata de Morgi sunt tot mai mari pe zi ce trece...nush dar ma gandesc sa-i dau o sansa...poate ca voi fii fericita..si nu o sa mai am probleme in dragoste...nush de unde am mostenit...ghinionul asta ...idiot...faza e ca nush daca e ghinion...sau poate e strecurat si putin noroc prin el.Nu stiam ce sa fac ....mai tarziu aveam sa-i cer sfaturi Hannei deoarece gandurile mele sunt imprastiate..ma simt ciudat...debusolata...nu mai stiu ce simt...sunt derutata, eram atat de obosita incat am decis sa ma pun langa Morgi si sa dorm....probabil ca nu e ceea mai buna idee...dar oricum nu e ceva rau acum el e amicul meu.
-Mda...amicul pe care tu il iubesti ca pe un iubit.(offf.....constiinta asta nu-mi da pace)
-Daca ai stii cat de mult te detest?!-Stiu fat-o ....dar sincer chiar nu-mi pasa....
-Ce-ti pasa tie....tu stai bine mersi toata ziua...ma mir ca te preocupa ceva
-Pai ca sa te anunt...ma preocupa viata ta...daca nu as fii eu tu probabil ai fii o nebuna...
-Pff....nu ma face pe mine nebuna...constiinta...idioata si implus...nebuna esti tu.
-Mda...cum zici tu copil-o...
-Defapt...nu mai sunt copila de mult timp se vede ca esti demodata.
-Stii ce de-acum rezolvati singura problemele...eu nu te mai ajut.
-Bine faci.
-Ohh.......ce nesimtita esti...
-I-a mai taci...si pleaca o data ca ma enervezi.
-Ok...ceau...seniorita.
-Pfff......uite acum stie si spaniola..:)):))deci daca mi-ar citi cineva gandurile mar interna la Spitalul 9, acum sa revin la preocupariloe mele...doamne, cat timp sa-l mai astept pe Morgi? Cum sa-i zic ca eu il iubesc?,Cum va reactiona el?,Oare va crede ca sunt nehotarata?.......offf.......atatea intrebarisunt si la nici una nu am un raspuns...deci chiar sunt nehotarata nush ce-i cu mine, eu am fost cu ideea sa fim doar amici si acum eu sunt cea care vrea sa dee inapoi, nush sunt o tampita, idioata, egoista,rea...........off...nu mai stiu ce sa ma fac sper sa gasesc solutia...vreau ca de craciun sa fiu cu Morgi...o sa vorbesc in seara asta cu el, dupa ce se trezeste bine inteles.Intret imp am adormit.........nu stiu cat timp am durmit dar dupa fata lui Morgi clar astepta sa ma trezesc.
-Deci ce-am pierdut?(am zis eu)
-Nimik nou doar ca Hannah si Schlieri.....
-Ce e cu ei doi?
-Nimik.....nou..sunt atat de ocupati in cat nu si-au dat seama ca ma uitam la televizor langa ei...nush nu-mi vine sa cred parca sunt invizibil pentru toata lumea.
-Nu...nu esti invizibil chiar pentru toata lumea.
-Atunci da-mi exemplu pe cineva care nu ma considera invizibil?
-Aaaa.....pai......defapt........eu nu te consider invizibil.
-Aha...si daca nu te cred....?
-Pai atunci o sa-ti dovedesc..
-Cum?
-Asa.......era asa de dulce...de timid.....

4 comentarii:

  1. uuuuuuuu...ce tare:X:X
    hannah si schlieri ce sa mai zic.....mai bine ma abtin
    foarte frumos cap:X:X de cand il astept
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau...dar nu am mai scris de-oarece eram plecata.........scz...va pwwwwp sper sa va placa cap 11 chiar am incercat sa-l fac cat de cat pe placul vostru asa ca daca nu va place atunci eu pot renunta oricand

    RăspundețiȘtergere
  3. scz nu o sa postez varul meu mi-a sters cap 12 din pc si-acum trebuie sa scriu din noi

    RăspundețiȘtergere
  4. Unde este cap 12 vreau si eu sal citesc ce sa intamplat la sters cineva?????????????

    RăspundețiȘtergere