marți, 1 iunie 2010

Capitolul 17





Capitolul 17
Hannnah POV.
Ma inteleg foarte bine cu David avand in vedere ca avem aproape aceleasi gusturi , avem 18 ani amandoi si aceleasi conceptii despre viata . Avandu-l pe David ca amic , pot vorbi cu cineva despre problemele mele, care in ultima vreme sunt tot mai multe.Dupa nici 5 minute de mers am ajuns la o cafenea , acolo ne-am asezat , eu am comandat un Cappuccino iar el o cafea , apoi am inceput sa vorbim.
-Si ce-ai mai facut in ultimele zile?( ma intrebat el)
-Pai mai nimik , am stat in camera mea ...(nu mai puteam sa continui , nu puteam sa-i spun ca am stat si am plans in tot acest timp, as parea oarecum ridicola)
-Ooo....pai nu e bine, ar fi trebuit sa te distrezi , doar stii ca viata-i scurta.
-Da ai dreptate.(am spus cu o nota de tristete in glas , si el si-a dat seama ca sunt trista)
-Eu stiu ca ai ceva probleme si as dori sa-ti dau sfaturi in legatura cu problemele tale, desigur daca tu vrei asta.
-Normal ca vreau , chiar am nevoie de niste sfaturi.
-Ok .....ascult.
-Stii ca m-am despartit de Schlieri, defapt tu stii si de ce...
-Da.
-Ei bine, dupa toate astea el a venit sa-si ceara scuze , incercand sa explice , dar eu nu l-am lasat pentru ca nu prea are ce sa explice.
-Eu cred ca ai exagerat, trebuia sa-l asculti, sa vezi cum isi justifica el faptele pe care le-a facut si apoi tu sa le fi analizat cu atentie si sa-ti fi dat seama daca spune adevarul sau minte.
-Ai dreptate , am gresit dar acum nu mai pot da inapoi.
-Ba da mai poti da, dar cred ca nu vrei sa pari jalnica, nu-ti fa, griji daca te iubeste cum spune va accepta , daca nu atunci nu mai merita sa il mai porti in suflet.
-Nu , nu am sa fac asta pentru ca e prea mult pentru mine.
-Cum spui tu dar...
-Nu , nu-l mai iubesc.
-Esti sigura?
-Da foarte sigura.
-Hm...nu , nu cred ca esti sigura.
-Dar..
-Hannah aici e ceva serios, nu ai cum sa uiti asa de repede tot, toate lucrurile frumoase petrecute cu el, nu ai cum.
-Stiu si credema incerc din rasputeri, doar ca a insemnat foarte mult pentru mine.
-Uite vezi , de asta trebuie sa lupti pentru el, pentru ca fericirea ta , e sa fii alaturi de el.
-Stiu , doar ca nu vreau ca sa-l oblig sa fie cu mine doar din mila.
-Daca te iubeste cum spune nu o sa fie cu tine din mila.
-As vrea sa pot sa-mi schimb viata.
-De ce zici asta, ai o viata foarte frumoasa atat cu bucuri cat si cu necazuri, daca nu suferi inseamna ca nu ti-ai trait viata cu adevarat.
-Sti ceva chiar ai dreptate, nu are rost sa distrug o relatie din cauza unei femei care se baga in viata noastra.
-In sfarsit ai inteles.
-Mersi, acum trebuie sa plec am de cerut niste explicati.
-PA!!
-PA!!


Dupa ce mi-am luat la revedere am fugit foarte fericita spre casa, vroiam sa ma impac cu Schlieri mi-am dat seama ca viata fara el nu merita traita , daca tot il iubesc vreau sa lupt pentru dragostea lui , vreau ca totul sa fie ca si inainte, in jurul nostru sa fie foarte multe sentimente , de iubire, pasiune si bucurie, asta e tot ce imi doresc as vrea sa ne putem cladi o familie , probabil gandesc prea departe dar eu sincer chiar as vrea , as vrea sa-mi intemeiez o familie alaturi de el, sa avem un camin impreuna, sa avem lumea noastre departe de rautatile oamenilor, sa fim acolo unde nimeni si nimik nu ne poate rani, sa fim doar noi doi.Dupa 10 minute de mers am ajuns in sfarsit acasa , am deschis usa si am intrat in bucatarie ,apoi am urcat sus m-am schimbat si l-am sunat pe Schlieri , telefonul suna dar nimeni nu se grabea sa-mi raspunda ,cred ca l-am sunat de vreo 20 de ori , apoi i-am trimis un mesaj :


"Drumurile noastre s-au intalnit intr-o zi minunata.ne-a fost dat de soarta sa neintalnim,sa ne gasim unul pe celalalt,sa ne alinam sufletele ranite ...cand te-amvazut prima datanu am crezut ca ne potrivim din anumite puncte de vedere .suntem asade diferiti si totusi asa de asemanatori.Puisorul meu dulce,te caut cu privirea inlumea asta rea .caut un loc linistit,caut un spiridus care sa ma ajute sa dezlegtaina acestei lumi,dar imi pune in tolba mai multe mistere decat poate omul dezlegain zece vietzi.Acum inima mi-e pustiita de dor.mi-e dor de tine ,pui mic siscump,buzele ma dor caci isi doresc alinarea,cersesc atingerea delicata a buzelortale,savoarea lor dulce.,ochii ,nasul dor caci isi doresc leacul,isi doresc privireata ,isi doresc zambetul tau ,care e asemanator cu al ingerilor din paradis ,ma dorurechile caci nu te aud,vocea ta e un pansament pt sufletul meu ranit,prezenta ta ecel mai bun remediu e cea mai buna solutzie.
In viatza mea trista,in pustiul universului meu a aparut intr-o zi, o speranta ,olumina,un inger ce mi-a dat de inteles ca sunt multe lucruri pt care se merita salupti.Nu am gasit prea multe motive ,dar am gasit unult care se merita salupt:DRAGOSTEA PT UN INGER,un inger cu un nume de vis.
Acest inger a venit dintr-o lume necunoscuta mie,a devenit cea mai importanta persoana din sufletul meu..."


Dupa ce am stat si mi-am reamintit toate clipele frumoase petrecute cu el , am stiut ca are o explicatie pentru toate chestiile pe care le-a facut, si care au lasat o urma dureroasa in sufletul meu. Revenindu-mi din transa in care ma aflam am coborat jos in living unde Kristina statea la televizor.


-Ce mai faci?


-Aaa...bine!


-Unde ai fost azi dimineata?


-La o cafenea cu David.


-Hannah tu nu iti dai seama ce faci!!


-Dar ce am facut?


-Schlieri te iubeste enorm de mult ,habar nu ai cat a suferit , Hannah el te iubeste si te iubeste cu adevarat. Azi dimineata a venit la tine si te-a vazut cu David .


-Poftim?


-Da , e distrus, nu vrea sa vobesca cu nimeni, mama lui e ingrijorata.


-Poate ar trebui sa merg sa-l vizitez.


-Buna idee.( atunci se auzi usa deschizandu-se si Morgi a pasit in camera cu o fata pe care scria " INGRIJORARE")


-Iubire ce sa intampla?


-Schlieri!


-Ce este cu Schlieri?


-Nu stim unde a plecat.


-Poftim?


-Nu-l mai gasim , se pare ca a fugit , nimeni nu stie nimik de el , pfff...Kristina sunt asa de ingrijorat.


-Morgi trebuie sa-l gasim, nu vreau sa ii se intample ceva.


-Bine....sa mergem sa-l cautam in toate locurile posibile.


______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Deci stiu , ca am promis sa-l postez mai repede dar din mai multe motive nu mi-am putut respecta promisiunea imi cer mii de scuze ca vam dezamagit , as vrea sa le spus copiilor din toata lumea un sincer "La multi ani" , acest capitolul este un capitol mai scurt dar de indata ce va veni vacanta o sa incerc sa-mi fac timp sa scriu mai mult. Era sa uit , as dori sa o felicit pe Alecsa pentru ca scrie atat de frumos http://alecsa7.wordpress.com/24-adevarul-partea-i/ aici aveti linkul.


:*:*:*tinutza:*:*:*

3 comentarii:

  1. nu stiu ec sa intamplat de sunt asa de distantate intre ele sorry dar nush ce are:D:D:

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi mult Criss
    capitolul asta e WAAW..ce poate sa faca dragostea din om
    iar David e asa sweet ca a ajutat-o pe Hannah
    de-abia astept cap 18
    spor la scris
    Xoxo

    RăspundețiȘtergere
  3. Hey sigur ca as vrea sa-ti postez ficul, l-as posta azi dar nu am nici un rezumat. Te rog sa-mi trimiti un rezumat la id_angelhope@yahoo.com Spor la scris in continuare...

    RăspundețiȘtergere