miercuri, 17 martie 2010

Capitolul4


Kristina Pov
Ma pregateam pt iesirea la o cafea impreuna cu Morgi , cand intra Hannah si imi spune ca trebuie sa plece pana in Forks pt. 2 saptamani.Am ramas surprinsa.Adica ea pleaca, Emmet pleaca la iubita lui, si eu raman singura, de ce mi se intampla mie toate astea.Am vazut-o cum isi facea bagajul pt ca trebuia sa plece urgent.
-Ce faci Hannah?
-Dupa cum vezi imi fac bagajul
-Am venit sa-ti spun ceva
-Ce?
-Merg la cafea la 15:00 cu morgi
-Serios?
-Da
-Super(si a inceput sa sara prin casa de fericire, si ma tot felicita intruna)
-Gata, gata e doar o intalnire intre amici.
-Amici?
-Da
-Fat-o nu ai vazut cum se uita la tine, si iti facea ochii dulci
-Nu-i adevarat Hannah
-Ok las`o balta
-Mai am o ora si trebuie sa plec.
-Bine, sa ma suni cat de des poti, bine?
-Ok te pwwwwp very
-Si eu very
- Pa pa pa!!!
-Bye bye!!!:*:*:*:* :-H

Dupa am inaintat spre camera lui Emmet, unde il ajutam sa-si faca bagajul, pt ca si el pleaca maine.Offfff o sa-mi fie dor de el si de glumele lui.

A doua zi l-am condus pe Emmet la aeroport si dupa am venit acasa.Ma sunat mama sa-mi spuna ca nu se intorc acasa din Germania, si ca peste o luna mergem in vacanta la munte in austria.Super, nu-mi venea sa cred .

-Si in vacanta de craciun unde mergem mama?

-Tot in Austria, noi si parintii Hannei avem multe afaceri aici .

-Ok mama trebuie sa plec.

-Ok , sa ai grija de tine, te iubesk!!

-Bine mama si eu te iubesc,Pa!!

Dupa discutia cu mama , m-am imbracat, m-am aranjat si toate cele, acum il asteptam pe Morgi.

Schilieri Pov

Morgi era foarte agitat se plimba de colo-colo,iar eu ma amuzam pe seama lui.De ieri ma tot bate la cap , despre Hannah, la naiba, e foarte simpatica si de treaba, dar asta nu inseamna ca mam indragostit,m-am purtat cu ea cum ma port cu toate fete, nu stiu ce vede Morgi la mine asa de iesit din comun, si apoi ambele fete sunt de gasca ,apoi nu mai am ce sa zic de Emmet, nu am mai ras atat de mult in viata mea.E super tare tipul , m-am inteles foarte bine cu el.

Morgi a plecat pe la 14:30 sa o i-a pe Kristina.Si eu cum am ramas singur, si nu aveam ce face am sunat-o pe Hannah.

-Alo!

-Buna!

-Ce faci Hannah ?

-Bine u?

-Stau si ma plictisesc

-Aha

-Ce-ai zice sa ne intalnim maine?

-As vrea dar din pacate acum sunt pe avion.

-Poftim...........dar unde mergi?

-Pai pana intr-un orasel numit Forks.

-Dar ce cauti tu acolo?

-Pai se pare ca bunica mea e pe moarte si eu am venit sa o vad inainte sa ........stii tu

-Ohhhh.....imi pare rau

-Nu-i nimik lasa

-Si cand vii?

-Inca nu stiu dar in orce caz inainte de Craciun

-Apropo unde iti petreci Craciunul?

-Parintii mi-ai spus ca in Austria

-Pai si...........unde in Austria?

-In Viena..........are tata o vila si acolo cred ca merg.

-Super, ai vrea sa ne intalnim?

-Sigur ar fii super.

-Apropo de ce esti singur?

-A....pai Morgi e cu Kristina la intalnire.

-Deabia astept sa ma sune Kristina:)):)):)).

-De ce?

-Pai vreau detalii.

-Sa stii ca si eu sunt curios.

-Cine stie ce o sa se intample.

-Da.

-Apropo Hannah ai iubit?(ce draqu, doamne ce prost sunt o intreb asa din prima daca are iubit)

-Nu.

-Pai de ce?

-Pentru ca..........nici unul nu-i potrivit pentru mine.

-Te inteleg.

-Mai ai concursuri de sky jumping?

-Da.......foarte multe.

-Pai iti urez succes.

-Mersi......

-Stiu cum e sa ai antrenamente si toate cele.

-De unde stii?

-Pai eu practic aky alpin

-Da, si Kristina la fel.

-Frumos.

-Da e frumos , dar se pare ca din anul asta incepe greul.

-De ce?

-Pai pana acum am fost la junioare .

-Aha cum de nu am auzit de tine?

-Pentru ca imi spun Mary Beth.

-Oooo......tu ai fost numarul unu mondial la junioare.

-Da........asa este.

-A si de Kristina cum de nu am auzit?

-Pai ea nu e la junioare si ii spun Miley Cernic

-Oooo........ce tare.

-Mda.......

-Apropo ce muzika ascultii?

-Pai aproape toate genurile

-Aha.

-Iti place de Michael Jackson?>

-Da, imi place cum se misca.

-Si mie.

-Sa stii ca eu ma pot misca la fel ca si el, nu e chiar atat de greu.

-Serios?

-Da.

-Ce tare.

-Stiu.

-Mi-a facut placere sa vorbesc cu tine.

-Si mie.

-Trebuie sa inchid ca trebuie sa aterizeze avionul.

-Ok.......te pwwwp:*:*:*:*
-Si eu :">:">

-Pa!!!!

-Bye bye.

Dupa discutia cu Hannah, am stat si mam uitat la televizor vreo 2 ore, dupa care ,m-am hotarat sa ascult muzika, orele treceau si nici urma de Morgi care nu dadea nici un semn de viata, am hotarat sa ma uit la cateva filme precum :

-Twilight saga:NEW MOON,Avatar





















5 comentarii:

  1. intersant....toti sunt asa directi....astept cap 5
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. u cristina esti tare rau de tot ai o imaginatie beton este tare vecinutza,colegutza mea si amicutza mea

    RăspundețiȘtergere
  3. is happy ko prins curaj sa vb cu hannah..;))..


    ..oare cum ii merge la kriss cu morgi la..."cafea"...cik:)))

    RăspundețiȘtergere
  4. tare:x
    mi-a placut mult de tot capitolul
    kisses

    RăspundețiȘtergere