joi, 18 martie 2010

Capitolul5 partea 1




Capitolul 5 Nesteptat part 1


Kristina Pov.


Pe la 15:00 fix Morgi suna la interfon.Cand am deschis usa am ramas socata, era atat de frumos,am rosit la vederea lui.


-Buna printesa(a zis el)


-Salut fat-frumos.


-As vrea eu,si mi-a facut cu ochiul.


-Hai sa mergem (am zis eu).


-Ok.......haide.


Si ma luat de mana(doamne ma luat de mana, am rosit din cap pana-n picioare). Am mers am baut o cafea am povestit tot felul de tampeni pana cand l-am privit in ochi, m-am pierdut i-ar fetele noastre incet, incet se apropiau, iar buzele noastre s-au unit intr-un sarut inocent dar frumos.Dupa sarut amandoi eram putin rusinati.Nici unul dintre noi nu a indraznit sa mai spuna ceva pana cand el a rupt tacerea.
-Kristina te rog frumos iartama.

-Aaaaaa....am o intrebare.

-Ai vrea sa fii ......stii tu:D:D:D:D?

-Ce?

-Iubita mea?:D:D:D:D(zi da zi da zida .....te rog:D)

WOW am ramas WOW, nu mai am cuvinte sa descriu acest sentiment.

-D-a-a(m-am balbait eu)

Iar dupa si-a pus buzele peste ale mele si din doua jumatati am format un intreg.Eram foarte emotionata, am ajuns in sfarsit acasa, am mai stat putin de vorba si am hotarat sa nu spunem nimik nimanui de relatia noastra, cel putin pentru un moment. Am adormit cu gandul la Morgi ,moama cand m-am indragostit asa.?

Morgi pov

Ma simte-am in rai, pacat ca nu trebuie sa spun nimanui despre sarut, si despre relatia noastra, sunt atat de fericit incat as striga in gura mare :


Te iubesk Kristina!!!!!


Azi dimineatam-am trezit foarte bine dispus, Schilieri ma tot batea la cap cu detalile despre intalnire i-am spus tot , mdap aproape tot, sarind peste partea cu stiti voi sarutul (sunt un maistru in minciuni MUAHAhahahha ,Ce incercam sa rad ca si personajele negative din desene animate:)) deci clar o iau razna).

-Sigurat tu ascunzi ceva, dar nu stiu ce, las`ca aflu eu.....

-Nu ascund nimik omule, asta e tot ce-am facut....

-Bine , bine cum zici tu.

Schilieri Pov

Sa intamplat ceva aseara, pt ca Morgi nu-si mai incape in piele de fericire, si cu greu am scos ceva de la el in legatura cu intalnirea, dar lasa ca aflu eu de la Hannah, sigur Kristina i-a dat detalii despre intalnire.Oricum ma bucur pentru ca Morgi e fericit e ca un frate si ma bucur pt el.













5 comentarii:

  1. ce romantik:X...



    ..mi s`a intamplat kva asemanator...d accea iubesck cap.5:X..


    .tine`o tot asa(rivala ta)

    RăspundețiȘtergere
  2. iubesc faza asta : (sunt un maistru in minciuni MUAHAhahahha ,Ce incercam sa rad ca si personajele negative din desene animate:)) deci clar o iau razna).

    RăspundețiȘtergere
  3. super cap imi place mult esti geniala

    RăspundețiȘtergere
  4. CAT DE TARE!!! kris si morgi:D
    super capitol
    kisses

    RăspundețiȘtergere