marți, 23 martie 2010

Capitolul5 partea 2




Hannah Pov.


Am ajuns in Forks, bunica decedase inainte sa ajung eu cu cate minute.Totul era trist, Bella statea pe scaun cu telefonul in mana, sunandu-i pe toti sa le zica .......nu a durat mult a doua zii toti erau prezenti la imormantare.Totii plangeam.....aproape toti .


-Emmet ce faci?


-Incerc sa plang doar ca nu-mi iese .


-Pai atunci nu plange.


-Drace cand se termina asta ca m-am saturat sa tot plang.


-Tu nu plangi Emmet.(asa super acum l-am enervat si ce prostie are sa mai zica acum, si cum norocul meu e plecat in vacanta, Emmet a zis cu voce tare)


-Ce draqu, nu vezi ca bunica a plecat in vacanta.(mi-am dat doua palme peste cap , sperand ca visez, dar teapa cand ma intorc toti oameni prezenti se uitau la noi doi, imi venea sa-l omor pe Emmet sau cum spune el sa-l trimit in vacantza.)


-Emmet................draqu sa te ia.(am zis eu incet)


-Upssssss.............(a zis ranjind la mine)


-Jur ca te omor dupa ce se termina tot.(aveam deja planurii....HAHAHA)


TOtul a trecut repede............a trecut o luna de la toate astea.....!!


Morgi Pov.


M-am mai intalnit cu Kristina de cateva ori , si de fiecare data trebuia sa scot cate-o minciuna ca sa nu-si dee seama Schilieri.....pana acum a mers dar sigur va afla intr-o zi......Kristina ma sunat si mi-a zis ca pleaca la bunica ei deoarece urmeaza sa fie imormantata.Zilele au trecut .....deja a trecut o luna si kristina doar azi ajunge acasa mi-era dor de ea si zambetul ei ........offf.....de ce ma chinuie asa ........eu acum eram in austria ma pregateam pt concursuri ......naspa nu prea ma mai concentram.

-De ce esti asa de suparat?( a zis Schilieri)

-Nu am nimik.......:(
-Uite ........cred ca uiti ca eu te cunosc foarte bine(cate-odata e mult prea serios)

si m-am enervat si i-am zis tot:

-Chiar vrei sa stii ce-i cu mine?

-Da vreau......logik

-Ei bine eu sunt impreuna cu Kristina...si nu mam mai intalnit cu ea de o luna, iar acum eu sunt in Austria si ea e in Vancouver.

-Ooooooo........de ce nu mi-ai zis?( ma scutura el)

-Usor frate........sunt si eu om.

-Bine bine...

-Credeam ca ai uitat-o.....cel putin eu am uitat de ele.

-Date draqu.

-Nu o sa ma duc.

-Scz.........

-Nu-i nimik.

Ma asteptam sa reactioneze asa, dar nu-mi vine sa cred ca el a uitat de fete si de Emmet , (oare o fii gay?.......nu nu nu are cum, sau are..........sau poate e prea ocupat cu sportul si nu mai are timp de fete..........sau daca are o iubita in secret.......eh daca are aflu eu cumva) doamne ce ideei am.....saracul Schilieri nu stie cel asteapta.......pff........am o idee beton.

-Ok.........hai ca eu merg sa ma odihnesc putin.

-Bine.

-PA

-Bye bye.

Mam intins in pat si am adormit cu gandul pe jumatate la Kristina si pe jumatate la planul meu genial de a afla daca Schilieri are o iubita screta......stiti voi..... daca nu zice de buna voie.........ma fac detectiv......:)):)):))cred ca sufar de ceva boala....pe creier poate.

________________________________________________________________________--------------------------------------------------------------
Stiu ce credetii ..........fata asta sufera ... asa deci sa trec la subiect.SCZ SCZ SCZ SCZ SCZ SCZ SCZ SCZ SCZ SCZ SCZ SCZ SCZ SCZ SCZ SCZ SCZ SCZ SCZ de intarziere:DD:D:D:D:D am avut ceva probleme si nu am avut timp sa scriu la fic.... plus ca inspiratia mea era plecata in vacanta........se pare ca azi a decis sa se intoarca , inca o data imi cer scz si sambata nush daca postez deoarece merg in excursie si nu am cand........cat despre fic o sa apara partea 3 maine sper , deabea astept sa scriu si sa-i introduc pe Bella si Edward in fic.Ma bucur pentruca Schilieri a luat argint a scapat de blestemul locului 3........Yupyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!Mda sigur credeti ca acum am de gand sa scriu romane ......:)):)):))stiu is crazy:)):)) Va pwwwwwwwwwwwp pe toti/toate :*:*:*:*:*::*:*:*tinutza:*:*:*:*:*:*













4 comentarii: