luni, 29 martie 2010

Capitolul8



Morgi POV.




Nu-mi venea sa cred ce-mi vad ochii, Kristina si Victoria se bateau, in mijlocul parcului, eram dezgustat, nu-mi venea sa cred , adica nu le era jena de oameni din jur , Hannah si cu Bella incercau sa le dezparta dar nu aveau nici-o sansa , am decis sa intervin si sa incerc eu sa le despart .


-Morgi e al meu si sa nu te mai dai la el pentru ca vezi ce patesti...(zicea Victoria)


-Nu-mi pasa ce crezi tu ai inteles...si ai grija cu cine te pui.(zicea Kristina)


-Macar eu nu sunt o panarama, nu ma dau la iubitul altuia.(Victoria era nebuna de legat)


-HAhahaha...cred ca gresestii...scumpo.


-Esti o idioata.


-Cine vorbeste....


-Haha ma faci sa rad Kristina.....


-Cel putin eu nu sunt blonda....stii ca blondele sunt proaste?


-Nu sunt mai proaste ca roscatele.


-Esti o tarfa!!


-Nu ma face pe mine tarfa, uitate la tine zdreanta.


-Zdreanta esti tu...


-S-o crezi u...imbecilo.


-Esti o .......idioata.


-Gata de-ajuns!!(am intersvenit eu)


-Ce aveti....sunteti normale?


-Eu sunt normala , dar tine-ti iubita acasa... e agresiva...ii ataca pe oameni ii plina strada(a zis Kristina)


-Sa stii ca eu sunt normala....probabil tu esti nebuna.


-Gata de-ajuns, sunt dezamagit de tine Kristina nici-o data nu am crezut ca o sa iti pui mintea cu una ca Victoria.


-Heiiii........sunt aici(zise Victoria)


-Uite ce e Victoria tot ce-a fost intre noi sa terminat acum 2 ani...te trezesti tu acum sa vii la mine sa te dai drept iubita mea cand defapt nu esti...stii trebuia sa-ti fii dat seama ca ma iubesti acum 2 ani....cand eu iti face-am pe plac in timp ce tu te tavaleai in pat cu prieteni nostri.


-Dar...


-Nici un dar intelege o data pentru tot de-auna ca nu mai simt nimic pentru tine acum iubesc pe altcineva....pe cineva care mi-a redat speranta ca o sa pot iubii din nou, ca o sa fiu fericit din nou, tu habar nu ai cat am suferit ca mai ranit... acum daca ma iubesti atat de mult...lasama in pace....lasama sa-mi traiesc viata....lasama sa fiu fericit.


-Stii ceva imi pierd timpul cu tine....imbecilule.


-Hmm............nici-odata nu te vei schimba.


-Pa pa....idiotilor.


-Mda cum zici tu....oricum nu ma intereseaza parerea ta, acum te rog ascultama Kristina.


-Oh....bine...zii.


-Imi pare rau Kristina de tot ce sa intamplat dar m-am saturat sa tot alerg dupa tine si sa nu te prind niciodata, sunt foarte distrus ...eu nu vreau sa te pierd ....te iubesc prea mult ca sa pot sa fiu departe de tine....nu stiu ce crezi....dar eu nu mai pot...nu vreau sa mai sufar din cauza unei tampenii din trecut...acum e prezentul....uite...nu-ti cer sa ma iertii......vreau doar inca o sansa iti promit...nu...iti jur ca nu vei regreta...doar te rog...gandestete.


-Nush...ce sa zic, acum sunt confuza...am nevoie de un timp ca sa-mi asez gandurile si sentimentele in ordine....de-o camdata ce zici daca am fii doar amici?


-Hmm......suna bine:)amice:)


-Bine amice!!!


-Ce zici daca am merge la un film, amice?


-Bine.....e in regula.


-Ma lasi sa iti dau un pupic pe obraz, stii ca asa fac amici!?


-Bine....(si isi dadu ochii peste cap).


Kristina POV.


Nu stiu daca am facut ceea ce trebuie...dar stiu ca orice sar intampla Morgi va ramane mereu in sufletul meu.Am hotarat sa fac primul pas asa ca acum , de-ocamdata suntem doar amici...desi pe viitor daca o sa-mi recapat increderea pe care am pierdut-o cand l-am vazut sarutanduse cu Victoria....sper sa profite de sansa pe care i-am dat-o...am facut toate astea doar pentru ca stiu ca nu pot sa stau fara el...cred ca Morgi e singurul baiat care ma facut sa ma indragostesc nebuneste....la noi functiona varianta "Dragoste la prima vedere" acum cred in asa ceva. Zilele treceau , pe zii ce trece il iubeam tot mai mult pe Morgi desi am hotarat sa nu las sa se vada asta, vreau sa fiu sigura 100% la 100% ca si el ma iubeste la fel cum il iubesc eu.





2 comentarii:

  1. Astazi nu o sa postez...scz ...am ramas in pana de ideei ...sper sa ma intelegeti...du pace termin cap 10 o sa fac o pauza de 2 zile cred..iar apoi o sa va scriu celelalte capitole ca pwwp:*:*:*:*tinutza:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place mul maiales cearta aia si cum iaziso Morgi la Victoria

    RăspundețiȘtergere