duminică, 28 martie 2010






Kristina POV.
Morgi a incercat sa zica ceva dar nu l-am lasat sa continuie eram mult prea suparata, prea jignita sa-i mai ascult scuzele lui care sunt penibile.
-Pai....Kristina...
-Nici-un pai...Morgi...intelege nu mai vreau sa vorbesc cu tine....nu-mi mai pasa de viata ta...totul sa sfarsit, am pus punct ...intelege .
-Dar...ne simteam atat de bine impreuna...tot ce-am construit sa daramat intr-o secunda
-Uita odata de mine...
-Nu pot sa te uit Kristina ...intelegema.
-Nush...fa cumva dar te rog uitama.
Morgi se pare ca sa enervat rau, dupa toate astea va trebui sa-mi cer scuze , pt ca Bella a participat la o asemenea cearta.
-Bine credeam ca esti diferita..dar esti la fel ca si celelalte fete.
-Ma bucur ca ti-ai dat seama....
-Si eu ma bucur pentru mine.
-Stii ceva cred car fii bine sa plec.
-Si eu.
-Pa.
-Pa.Dupa plecarea lui ma simteam distrusa...dar nu trebuia sa arat latura mea sensibila...trebuie sa arat ca nu-mi mai pasa...chiar daca pe dinauntru mor de durere...ma lupt cu mine...chiar daca plang in sinea mea....mi-e atat de greu sa ascund lucrurile astea....dar gata sa teminat...am decis sa ma schimb sa nu mai fiu aceeasi Kristina...de care toti sa-si bata joc...acum voi fii alta...frumoasa....dar rea .....chiar daca pe dinauntru nu o sa ma schimb prea mult pe dinafara o sa fiu total diferita. Asa ca a doua zii am decis sa incep sa ma schimb pentru inceput am mers la shoping, iar dupa am mers la cuafor, apoi la manichiura, pedichiura......toata ziua am fost preocupata de schimbarea mea....bine inteles era si Hannah cu mine..ea mereu era alaturi de mine.Dupa ziua de azi eram foarte obosita..asa ca am hotarat sa dorm.Dimineata cand m-am trezit am fost foarte bine dispusa...probabil din cauza ca acum aratam mai bine, am stat in casa, si am povestit tot felul de chesti cu Emmet, Hannah si Bella, iar dupa am hotarat sa ies putin la plimbare fetele au venit cu mine, iar Emmet a ramas acasa cica avea treaba. Ne-am plimbat prin parc ,nu a durat mult timp iar roscata care la sarutat pe Morgi atunci, sa luat de mine.

-Buna....!!!(avea niste fitze de iti venea sa te dai cu capul de pereti)

-Salut!!(am zis eu , parand ca nu o observ)

-Pot sa te intreb ceva?

-Da zii....scumpo.

-De ce te dai la iubitul meu?(a zis ea, sufera saraca)

-Nu trebuie sa ma dau la el, pt ca el pe mine ma iubeste:P:P:P( i-am zis eu nervoasa)

-Stai departe..de el (mi-a zis ea)

-Si daca nu vreau?

-Atunci o sa patesti asta....(si a inceput sa ma traga de par, dar nici eu nu m-am lasat mai prejos si am inceput sa ne lovim reciproc, Bella si Hannah incercau sa ne opreasca, dar nu au reusit)
Dupa l-am vazut pe Morgi care se uita la noi dezgustat, rusinat, nervos...mda nu era prea fericit de toate astea.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu