sâmbătă, 14 august 2010

Capitolul 20 ( ultimul capitol)





Capitolul -20 ( ultimul capitol)
Hannah PoV.
Eram insarcinata , nu pot sa cred am fost asa de neatenta nu ne-am protejat atunci sunt o proasta , idioata, imbecila....in fine. Acum eu am un copil o fiinta care traieste acum in interiorul meu ,desi nu sunt pregatita inca pentru a avea copii sunt fericita. Un copil este un dar de la dumnezeu , si uite acum am un copil o comoara ....sunt asa de entuziasmata dar si speriata in acelasi timp , mda speriata de reactia parintilor mei. Orice ar fii eu imi voi pastra copilul si de as stii ca il voi creste singura. Atat eu cat si Schlieri eram foarte foarte fericiti...dar si grabiti trebuia sa ne intoarcem la nunta. Ne-am urcat repede in masina in 5 minute am ajuns la nunta , nu am intrat bine in restaorant , caci parinti nostri venira spre noi cu intrebari.
-Hannah esti bine?
-Da mama sunt bine.
-Ce va spus doctorul?
-Aaaa...pai... ( incerca sa spuna Schlieri ceva)
-Pai......( am incercat si eu dar era prea dificil)
-Hannah este insarcinata!!.:D( spuse Schlieri repede)
-Ce? Cum? Nu se poate!!
-Dar mama stiu ca am gresit....
-Hannah cum poti fii asa neatenta , trebuia sa va protejati.
-Stim dar...
-Nici un dar va trebui sa avortezi.
-Cum poti spune asa ceva....nu nu vreau.......
-Schlieri trebuie sa avorteze , sunteti prea tineri pentru a avea copii. ( interveni si mama lui Schlieri)
-Nu mama , Hannah are dreptate....nu puteam ucide o fiinta ....
-Dar fiule.....
-Gata m-am decis ....Hannah nu va avorta.....
-Schlieri gandeste-te bine.!
-Tata , m-am gandit eu vreau un copil si mai ales cu Hannah , o sa ne casatorim si noi .
-Cand?
-Dupa ce naste Hannah.
-Bine ....asa sa fie puteti conta pe sprijinul nostru.
-Da aveti grija de voi.
Dupa 9 luni ......
-Schlieriiiiiiii!!!!
-Da da vin acum iubit-o!!
-MA doare rau burta!!!
-Ah.ce vrei sa fac? Vrei ceva calmante sau ceai?
-Schlieri mi sa rupt apa!!!
-Oh nu se poate.....repede la spital. ( da Schlieri era mult mai stresat decat mine , ne-am urcat in masina ,aveam dureri , Schlieri conducea ca un nebun ....in 3 minute eram deja la spital ..... a durat in jur de o ora si am nascut o fetita foarte frumoasa , era asa micuta si fragila.. Schlieri cand a vazut-o era sa lesine...barbatii astea....sunt mult mai stresatii decat noi femeile cand vine voorba de copii.)
Cand am ajund acasa toata lumea ne vizita , am uitat sa spun ca Kristina a nascut in urma cu 3 saptamani un baietel pe nume Christian Morgenstern .era asa de frumos , la fizic semana foarte mulr cu Morgi:). Pe fetita mea o chema Patricia Schlierenzauer , avea cate ceva de la fiecare , buzele nasul meu , buzele lui Schlieri, este foarte cuminte dar si cand ii este foame semana cu Schlieri , da viteaza ca si el . Sunt foarte fericita de familia mea. Acum urmeaza nunta peste o luna......va fii un moment foarte important din viata mea. Acum in sfarsit vom fii o familie fericita.
.................................. Dupa o luna...................................
Ziua nunti mele , de cand am asteptat aceasta zii minunata , aveam o rochie de mireasa de culoare alba......iar costumul lui Schlieri era de culoare neagra , ne potriveam perfect , totul era atat de frumos de divin , iubirea noastra a rezistat pana la urma .pana la sfarsit am trecut prin toate impreuna.Am fost acolo unul pentru celalalt la bine si la rau.
-Felicitari!!
-Felcitari!!
-Casa de piatra!!
-SA fiti fericiti!!
-Sa aveti parte numai si numai de bucuri!!
-Si de impliniri.
Era o zii frumoasa dar stiti bine ca raul este mereu pe urmele tale si oricat ai inceraca sa scapi de el , el tot mai aproape de tine este.
-Buna mireso!!-Tanya!!
-Tanya!!
-Oh......Hannah hai dute de langa sotul meu!!
-Poftim?
-Pleaca, daca nu o sa regreti.
-Nu plec? E sotul meu......si nu plec de langa el....
-Tu ai vrut-o
Atunci Tanya scoase un pistol si-l indrepta asupra mea ,eram panica si il simteam pe Schlieri foarte incordat.
-Tanya lasa-l jos.....
-Nu pana ce idioata asta va disparea pentru totdeauna.
Atuci am simtit o durere sfasietoare , apoi ca prin minune m-am trezit era ca si cum am visat , totul era in ceata nu vedean nimik clar ...doar auzeam ......
-Pacineta sa trezit.....
-Chemati doctotul..repede......
Eram confuza acum tot ce vroiam era sa-mi vad fiica si sotul. Tanya avea sa mi-o plateasca , pentru tot jur. Fiica mea o vreau langa mine acum, imi vreau familia aici inapoi, cu mine.


___________________________________________________________________-Buna fetelor gata si ultimul capitol sper sa va placa si revin cu epilogul .Sunt atat de trista dar si fericita.Va rog comentati ...cum vrei snu va oblig, acum am un nou fic sa stiti ca nu are nici o legatura cu Schlieri sau sky jumping:D::D. Vroiam sa incerc ceva mai diferit . Kisses:*::* crissy

Un comentariu:

  1. M-ai lasat in aer...pe bune chiar nu ma asteptam. Esti imprevizibila. De-abia astept sa citesc epilogul.
    Xoxo

    RăspundețiȘtergere