luni, 16 august 2010

Epilog




Epilog
Sunetele din incapere deveneau tot mai tari pana cand ochii mi sau deschis si am vazut totul. Era un doctor care ma controla , apoi mi-am vazut familia . Eram uimita nu-mi venea sa cred ca nu a venit si Schlieri toti erau aici inafara de Schlieri , Morgi si Kristina .Eram putin dezamagita dar fericita ca o sa-mi revad comoara in curand .Apoi doctorul a plecat si parinti mei au venit spre mine.
-Hannah Scumpo te-ai trezit.
-Da mama.....
-Unde sunt ceilalti ?
-A pai Kristina este plecata la Sky...
-Aha!!
Atunci doctorul intra in salon si ia aparut un zambet pe fata , vazandu-ma. Iar parinti mei au iesit afara din salon.
-Hannah Beth.....trebuie sa semnezi ceva aici!!
-Ok..
-Hannah....ce faci micutza.
-Buna Emmet , ce mai faci?
-Bine uite am venit la tine sa te vad.
-Aha si iubita ta unde este?-Care iubita?
-A...Rosalie!!
-Hannah ce este cu tine nu am nici-o iubita pe nume Rosalie.
-Ok....in fine.....si sotul meu unde este?
-CE sot? Tu nu ejti casatorita.
-Emmet lasa glumele si zimi unde este Schlieri?

-Schlieri? Hannah derilezi?
-Emmet cum poti spune asta , am o fetita si un sot, sunt casatorita cu Schlieri , si tu ai chef de glume.
-Hannah tu nu ejti casatorita !!
-Dar nu se poate.sunt casatorita vreau sa-mi vad fetita..
-Doctorul....Doctorul.( incepu Emmet sa zbiere, in cateva momente doctorul a venit)
-Ce sa intamplat?-Domnule doctor Hannah crede ca are un copil si este casatorita , ce este cu ea?
-A ...da ..pai cand era in coma probabil si-a imaginat toate astea.
-Si ce este de facut ?
-Ar trebui sa vorbiti cu ea si sa-i explicati.
-Aud tot.(am intervenit eu speriata)
-Da ...eu trebuie sa plec am si alti pacienti.
-Cum adika am fost in coma?-Hannah in urma cu 4 luni ai cazut la sky alpin, te-ai lovit atat de tare incat ai intrat in coma ,iar noi timp de 4 luni de zile ne rugam in truna ca tu sa revii la viata , intre timp Kristina la cunoscut pe Morgi si sunt impreuna de 2 saptamani. Nu stiu ce ti-ai imaginat tu dar aici este lumea ta Hannah.
-O nu , Emm.........et daca ai stii cat de bine imi era.
-Imi pare rau Hannah dar trebuia sa-ti revi o data si o data.
-Nu va mai fii la fel..
-Suntem atat de fericiti ca te-ai intors.
............................................. Dupa o luna............................................................................
-Hannah vii cu mine ?-Unde ?-Pai as vrea sa-l cunosti pe Morgi.
-Sigur..doar ca stii este o problema.
-Care?
-Nu vreau sa ma simt in plus.
-Oh.nu te vei simti ....te asigur.
-Bine......vin.
-Ok te iubesc!!
Am mers sus sa ma imbrac, a trecut o luna de cand mi-am revenit, pot sa spun ca mie dor de printesa mea si de Schlieri al meu , acum ma simt pustie singura , pe Schlieri l-am vazut pe la televizor si de fiecare data o lacrima isi facea aparitia .Este atat de greu sa-l vad , dar sa stiu ca el nu-mi apartine mie. Acum eram imbracata si am coborat jos, trebuia sa ies si eu prin oras si acum il voi cunoaste pe Morgi ( este un fel de deja-vu).
-Gata..KRistina ejti gata?-Da!!( atunci suna cineva la usa.)Am mers sa deschid , iar in prag era Schlieri , am ramas socata imi venea sa sar pe el sa sa-l sarut dar acum nu mai este Schlieri al meu.
-A...buna.
-Buna.
-Tu trebuie sa fii Hannah!!
-Da ma bucur sa te cunosc.
-Si eu.....
-Intra te rog.
-Ma bucur ac ti-ai revenit.
-Mda....si eu.
-Am fost de cateva ori la spital impreuna cu Kristina si Morgi.
-Serios?
-Da.....Kristina era foarte trista.
-Aha....
-Buna Schlieri!!( aparu si Kristina )-Buna Kriss.
-Cmf?
-Bine.
-O.... se pare ca ai cunoscut-o pe Hannah.
-Da..acum haideti Morgi e nerabdator.
-Cum de nu a venit el?(am spus si eu intr-un final)
-A trebuit sa-si ajute mama la ceva.
-A ...inteleg.
Cu asta am iesit pe usa si m-am urcat in masina lui Schlieri ce ciudat era aceeasi masina ca si in lumea mea imaginara .Dupa 10minute am ajuns intr-un fel de restaorant.LA usa ne intampina Morgi, am facut cunostinta si am intrat apoi SURPRIZA!! Erau toti amicii mei , toti erau aici ....nu-mi vine sa cred .
-Ne bucuram ca ai revenit printre noi .(mi-a spus Morgi)
-Va multumesc!!
-Nu ne multumi noua a fost ideea lui Schlieri, noi doar l-am ajutat.
-A..multumesc.
-Ma bucur ca-ti place!!
Eram trista pentru ca nu mai aveam familia pe care mi-am imaginat-o timp de 3 luni , este atat de greu sa stii ca ti-ai imaginat totul , apoi sa-l iubesti atat demult si sa-l vezi dar sa nu te atingi de el , sa-l admiri de la distanta. Aceasta experineta ma marcat , acum tot ce-mi doresc este sa-mi vad fetita si sotul.Daca ar stii Kristina ca in imaginatia mea are si un copil , totul este schimbat in lumea reala dar poate ca viata ii va oferi fercirea alaturi de Morgi, sunt sigura de asta , chiar daca eu sunt asa ma bucur pentru ei .
-Stii ..Hannah.....imi dai te rog si mie un numar de telefon?
-Sigur...Iub....Schlieri!(pfiu era sa o dau in bara).
-Ok....ms...noteaza-l in telefon.(am notat nr meu in telefonul lui, dupa acre el mi-a dat un beep si i-am memorat si eu nr , apoi am mers la o masa.)
-Ma bucur ca ti-ai revenit.
-Apropo cum sau cunoscut Morgi cu Kristina?
-Pfff......pai , eram in Vancouver si Kristina si Emmet au intrat la noi in cabina.
-Aha....
-Nu ai idee cat le-a luat sa-si recunoasca sentimentele.
-Mda......ciudat.
-Mda....dar sunt foarte fericiti impreuna....sper sa gasesc si eu pe cineva intr-o zii.......
-Si eu sper....
...............................Dupa un an......de la petrecere...........................................................
-Hannah....!!!
-DA!!(am spus eu in soapta)
-Deschide geamul!!
-De ce?-Ca sa intru pe geam...
-Ejti nebun Schlieri , daca te prinde tata?
-Nu ma va prinde.
-Ti-am zis iti risti viata.
-Da stiu...numai ca pentru tine risc totul.
-Mda.....
-Si in plus stii vorba aia"DAca nu risti......
-Nu castigi....( oh doamne de ce trebuie sa fie asa incapatanat?)
-Exact.

-Haide urca o data, pana nu ma razgandesc.
-Bine , bine...apropo dute de la fereastra.
-Ok.( nu am numarat pana la 3 caci el era deja sus , rapid.......imi place.)
-Wow.....ejti rapid.
-Da stiu.
-Si,ce te aduce pe la mine?

-Vreau sa vorbesc ceva cu tine...acum.urgent.veraus a-ti spun cu sinceritate.
-Nu o mai lungi atat, spune azi scurt si al obiect.
-Oh....da.....ai dreptate....paieuteiubescsivreausatesarut.(a sus asa de repede incat nici nu am inteles, mda acum Schlieri era amicul meu ,doar atat)
-Inspira..expira......inspira.....expira....acum repeta da te rog mai pe inteles.
-Ok .Hannah.eu...eu...te iubesc...si
-Si eu te iubesc amice........(am spus eu cu o fata acre spunea " te iubesc mai mult decat atat")
-Nu....nu ..in felul ala.
-In ce fel?(adika putea sama iubeasca ca pe o sora)
-Te vreau ca iubita....verau sa te sarut, pot? (wow, asta a fost wow....maxilarul meu era cazut pe jos).
-Sigur ca ma poti saruta:">!(explodam de fericire, apoi el si-a pus buzele peste ale mele.....avea aceasi aroma....dulce imbatatoare)
-Stii....de la inceput mi-ai placut.
-Fii mai explicit.
-Pai ...eu mergeam foarte des la tine aproape in fiecare zii , pentru tine am decis sa ma mut in Vancouver.PEntru ca de cand te-am vazut am stiut ca tu ejti cea pe care o cautam.Te iubesc Hannah, si orice sar intampla eu voi fii aici pentru tine.
-Si eu te iubesc.........am sa-ti spun ceva...
-Cat timp eram in coma mi-am imaginat ceva....dupa ce iti spun sigur ma vei cerde o nebuna.
-Spune.
-Mi-am imaginat ca te-am intalnit , ca Kristina cu Morgi erau impreuna....pe parcurs am devenit si noi un cuplu.IAr apoi au aparut anumite obstacole , si intr-un sfarsit Kristina cu Morgi sau casatorit si asteptau un baietel pe nume Christian , iar noi o fetita pe nume Patricia si ultimele momente aau fost cand ne-am casatorit si o femeie rea pe nume Tanya ma impuscat .
-Tanya?-Da...
-Pai Tanya a fost fosta mea iubita.
-Wow ....ce ciudat.
-Da........te iubesc Hannah!!
-Si eu!!
.............................................Dupa 5 ani..................................................................................
-Mami!!!
-DA scump-o!!
-Tati ma dush la cioclolata!!
-Patricia se spune ciocolata.
-Da mami si acolo l-am intalnit pe Chistian.( Ah.ce repede a trecut timpul , acum am o fetita de 3 ani jumate . Da de Patricia vorbesc si un baietel de numai 6 luni pe nume Patrick, si spre bucuria mea mai am inca un nepotel pe nume Christian si o nepotica de nuami 3 luni pe nume Miruna,toti suntem foarte fericiti.ACum ne aflam in parc cu copii.)
-Da , uite acum vine matusa Kristina si unchiu Morgi cu verisori tai.(Am uitat sa mentionez ca Patriciei ii place foarte mult sa ii se spuna povesti , si morgi ii spune oarte multe.)
-Uncu Molgi!!
-Patricia......ce mai faci?
-Bine vleau o peveste.
-Mai tarziu .
-Patricia uite ce va adus tati. (era Schlieri cu multe jucari , LA Patricia i-a adus o papusa si la Christian o minge)
-Unchule Grego .....o mige.
-Uite Christian da in ea cu piciorul.
Dupa cum ati observat Christian in loc sa-i spuna la sotul meu Gregor ii spune Grego, e bine si asa. Acum suntem toti fericiti si impliniti. Destinul ne-a pregatit multe capcane pe care noi le-am trecut ......datorita acelui sentiment divin numit "Iubire" . Daca vrei sa fii fericit nu alerga dupa iubirea pentru ca ea vine singura la tine.Si prin aceste ultime cuvinte imi iau la revedere de la voi .____________________________________________________________________________________________
Fetelor gata si acest fan fic, o sa-mi fie dor de voi cititoarele mele fidele , care nu sunteti multe dar chiar si asa ma bucur foarte mult ca mi-ati citit aberatiile ,va multumesc pentru sprijin . Este atat de emotionant pentru mine acest moment , imi av fii dor sa scriu la acest fic ,imi va fii dor de personajele mele , imi va fii dor de voi .Va pwwp . LA inceput aveam de gand ca sa continui povestea cu partea a 2a , dar acum nu cred ca mai are vre-un rost.Kisses :*:*:* crissy
Ps. Va rog lasati comuri , inseamna foarte mult pentru mine.mai ales ca este Epilogul.
Ps2. Sper ca nu v-am dezamagit cu acest Epilog....dar asa am vrut sa se termine.
Ps3. Scuzati greselile. Acum gata termin ...kisses:*:*:*:*

2 comentarii:

  1. Sunt foarte confuza. Nu prea am inteles inceputul. Ca ea a fost in coma. Ciudat. In fine...a fost happy end :x

    Xoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. awww ce super :X:X:X
    >:D<

    RăspundețiȘtergere